OTVÁRACIE HODINY

Pondelok , Streda , Piatok 

   9:00 -12:30   13:30-19:00 

Utorok , Štvrtok 

13:00 – 19:00  

 Sobota 

 9:00 – 13:00 

Nedeľa - ZATVORENÉ

DECEMBER 2019-MAREC 2020 

Pondelok 

7:45 – 12:30  13:30 – 19:00 

Utorok – Piatok 

9:00 -12:30   13:30-19:00 

Sobota 

 9:00 – 13:00 

 NEDEĽA  ZATVORENÉ 

KONTAKT

0903 88 58 58 / 02 624 11 864

info@servis-lyzi.sk

 

ADRESA PREVÁDZKY 

Bradáčova 5  (prízemná budova bývalej kotolne medzi Bradáčova 5-6)

Bratislava - Petržalka

 

ZBERNÉ MIESTA SENEC a PEZINOK sú iba na servis nie je možné vracať zapožičanú výstroj!!
 

 

 

 

FIREMNÉ ÚDAJE

Bohumil Bemer – BEKR / SPORT BEKR s.r.o.
IČO: 40194175 / 47898429
Márie Turkovej 1729/16, 91101 Trenčín 

Gercenova 5 851 01 Bratislava

Ako robíme servis lyží

ZÁKLADNÉ PREBRÚSENIE A OPRAVA SKLZNICE
 

Predbúsenie plochy sklznice na brúsnom páse/kameni  slúži k odstráneniu starého vosku nečistôt a zvýrazneniu potrebných miest na nasledujúce opravy (zalievanie).
 

 

 

Pre dokonalé odmastenie sklznice použijeme odmasťovač.
Mechanické vyčistenie poškodenej sklznice (škrábance a rychy) zaručí dokonalé spojenie novo nataveného kofixového materiálu s pôvodnou sklznicou.
Použitím automatu nanášame na plochu sklznice iba nevyhnutnú vrstvu taveného polyethylenu. Takto natavená plocha môže byť ihneď brúsená na brúsnom kameni  bez potreby jej zbrusovania ručným náradím

 

 

 

BRÚSENIE NA KAMENI - ŠTRUKTÚRA

Velmi doležitá servisná operácia , ktorá zásadne ovplivnuje klznú plochu sklznice (odvod vody tvoriacej sa pod sklznicou) Na ideálne rovnu sklznicu „rysujeme“ finálnu štruktúru
ŠTRUKTÚRA : okom viditeľné pravideľné ryhy v sklznici ktoré sú zoradené do pravidelných tvarov – banánikov.
Podľa zoradenia banánikov vytvárajú lineárnu, krížovú, alebo vario štruktúru. 
Podla vlastnosti/charakteru lyže a snehového podkladu volíme adekvátne typy a hrúbky požadovanej štruktúry

 

 

 

 


UHLOVANIE BOČNEJ HRANY
Uhol bočnej hrany závisí na charaktere používania lyže/snowboardu , skúsenostiach lyžiara a výkonnostnej triede/charakteru lyže/SNB.

Bočné uhlovnaie hrany – základne uhlovanie sa vykonáva pomocou diamantového brúsneho pasika v rozsahu 89°-87°. Správne zvolený uhol zabezpečuje dokonalý kontakt Hrany so snehovou prikryvkou v priebehu celého obluku v závislostiach na vykonnostnej triedy lyže.
Pre závodný servis je základne pripravená (nauhlovaná) bočná hrana ešte vyleštená pomocou špecialného brúsneho pásiku – tuning bočnej hrany. Slúži k docieleniu ostrého vrcholu uhla hrany a zároveň k jej vyhladeniu po základnom brúsení.

 

 

 

DOPORUČUJEME:

  • 89° – pre začínajúcich lyžiarov alebo seniorov , SNB FS

  • 88° – standartné uhlovanie bočnej hrany pre priemerného i športového lyžiara snb Slalom/SnbCross (vyznačuje se dostatočnou ostrostou na zmrzlom alebo technickom snehu a dlhou životnostou)

  • 87° – pre závodných lyžiarov a expertov

 

TUNING SPODNEJ HRANY

Je neodmyslitenou súčastou kompletnej úpravy hrany. Služí k prenosu účinnosti bočného úhlu hrany na snehovú prikrývku najme pri jazde po hrane pri carvingovom oblúku, zabraňuje nežiaducemu zarezáváníu hrán.

Odklon – tuning spodnej hrany smerom od podložky je možný iba na základe presnej roviny sklznice a hrany.
Tuning hrany se vykonáva pomocí paralerných brusných kamenou s konštantným uhlom sklonu, rychlosti posuvu a jeho tlaku.
Radiální tunning – alebo premenlivý tunning spodnej hrany, je novinkou v oblasti tuningu spodnej hrany, kedy stupeň odklonu spodnej hrany sa pohybuje v rozmezí 0,4°až 0,8° v závislosti na vykrojení lyže. Radiálny tunning se vyznačuje snadnejším nástupem do oblouku a stabilitou při jazde v priebehu celého oblouku. Není určen len pro sportovných lyžiarov, ale aj pro širokú lyžařsku verejnosť.
Konšantný tunning – rovnomerný tunning spodnej hrany po celej dĺžke lyže, pohybujúci  sa od 0,5°do 1° (nejpoužívanější je 0,5°).

 

 

VOSKOVANIE A LEŠTENIE

Po finálnom brúsení je nevyhnutná impregnácia voskom. Samotné brúsenie je vždy zásahom do jednotlivých pórou sklznice. Základná impregnácia je obzvlášť potrebná k hlbkovej ochrane porov a zaistenie jeho elasticity.
Nanesenie vosku vykonávame horúcim valcovím kotúčom a záverčné leštenie špeciálnym leštiacim kotúčom.
Po navoskovaní sklznice dostanete úplne iný pocit z jazdy. Jazda se stává omnoho zábavnejšia jednoduchšia a rýchlejšia. Výsledný pohyb na svahu je potom elegantnejší a technika jazdy lepšia.

 

 

 

 


Wax Future je stroj určený na voskovanie snowboardov, zjazdových a bežeckých lyží. Wax Future ponúka najvyššiu úroveň "Racing" kvality voskovanie, pomocou najnovšej technológie infračerveného žiarenia, ktorú využíva väčšina pretekárov svetového pohára. Vosk sa po nanesení vsakuje hlboko do pórov sklznice, ktorá potom vykazuje dokonalé klzné vlastnosti po celej svojej dĺžke. K dispozícii sú 2 typy voskovaček: Wax Future Wall Speed ​​WS5 s dvoma infra lampami a Wax Future II WF5 vybavený jednou lampou. Vďaka možnosti vypnutia jednej z lámp možno voskovať aj sklznica s nižšou teplotou voskovanie, napr. Bežky. Oba typy sú vybavené automatickým posuvom s reguláciou rýchlosti, voľbou počtu cyklov a ďalšími funkciami. Wintersteiger Wax Future je konštruovaný pre každodenné použitie v akomkoľvek servise a ponúka trojročnú záruku!

 

 

 

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

October 3, 2019

November 18, 2018

September 26, 2017

September 26, 2017

Please reload

Please reload

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square